Igår så kom ett paket hem till mig, och det var från ingen mindre än.. min mamma! Haha. Nä men hon hade köpt en parfym till mig som hon skickade upp eftersom jag vet inte när vi kommer träffas nästa gång. Hemskt det där lät ut, men jag kanske inte träffar henne förrän efter sommaren? Det vet jag ju inte liksom.
 
 
 
 
Luktar ganska fruktigt så jag gillar den!
 
Idag vaknade jag med huvudvärk, så jag sket i första lektionen och var i skolan kring 12 i tid för den andra lektionen som var jävligt värdelös. Skulle bara gå runt i hela skolan och kolla typ om det fanns brandlarm, brandposter, utrymningsplan o.s.v. Som sagt, värdelöst. Men men, skolan måste man ju vara i för att få betyg.. och pengar såklart. 
Håller på att frysa ihjäl atm så ska snöra mig i duschen för att få lite värme och sen ska jag försöka blunda i några timmar.
 

Kommentera

Publiceras ej