Har inte sovit många timmar inatt så idag på lektionen när vi skulle svara på några frågor så slumra jag till minst 10 gånger medans jag skrev, så jag hade inget val förutom att lägga mig ner på bänken och sova typ en minut och efter det var jag pigg och kunde skriva utan problem. Efter skolan drog jag, Ellen och Cornelia till Storheden och gick runt där och jag väntade tills pappa slutade så jag kunde åka hem med han. Hade kunnat få övningsköra men hade nå djävulskt ont i huvudet. Ska ringa till vårdcentralen imorgon och boka tid eftersom jag har migrän typ varje dag, får väl lite piller förhoppningsvis eller så är dom dumma i huvudet som vanligt och mongar sig. 
 
Imorgon är det tisdag, vilket innebär sovmorgon fast jag ska dra tidigt till stan istället för att träna. Har inte tränat på sjukt länge, kommer väl knappt veta hur man använder maskinerna. Okej, det kommer jag ju men får se hur mycket jag orkar. 
 
Ska gå och äta någon frukt och hoppas på att den lilla huvudvärk jag har kvar försvinner. Peace!

Kommentera

Publiceras ej