Idag har jag inte tränat, men imorgon då jävlar, då ska jag träna! Ska först ha körlektion 9.30-10.10, sen träna, sen skolan och sen ska jag till Luleå Energi Arena och ragga jobb. 
 
Idag så for jag till skolan, hade en lektion där vi bara snackade om etiska dilemman. Sen skulle vi heja på våra lag i en volleybollsturnering, jo tjena liksom. Vi tjatade om att få gå på isen istället och det fick vi, men vi gick runt på stan istället hehe. Hittade en jätte fin tröja som jag sååå gärna vill ha. Meeeen har inte pengar till det + att jag beställde en keps igår, hehe. Sen drog jag hem, somnade i nån minut och vaknade i panik och trodde att jag hade missat min körlektion som jag har imorgon, haha virrig som fan själv. 
Har även försökt med dessa faser som jag måste göra på internet för att få göra teoriprovet, men dom är ju för fan omöjliga!!!! Helvete vad irriterad jag blir på dom... Men aja, ska försöka en eller två gånger till nu. Hejråååååå.
 
Snyggingar.

Kommentera

Publiceras ej