Mitt försök att sluta snusa gick ju åt helvete, fick snus av Cornelia på skolan i fredags när jag inte pallade något mer och då blev jag på bättre humör. Vi tränade efter vi hade varit på skolan och sen var jag tvungen att köpa snus. Och senare vet jag inte vad vi gjorde.. kanske for hem och åt eller någonting? Ja iaf senare på kvällen så gick jag till Sara där alla var typ. Vi ba chilla och senare gjorde dom lite bus! Jag var för trött för att orka bry mig hehe.
 
I lördags så kom Cornelia och Johan och hämta mig och vi drog till max där vi käka med en massa andra människor. Sen for vi hela bunten i tre olika bilar och sladda på isvägen. Vi drog vidare till en som heter Alex och satt där ett bra tag innan jag och Cornelia drog till Sara för att se på skräckfilm. Kring ett eller två på natten drog jag, Ellen och Cornelia till mig och dom stannade till ungerfär halv fyra då Johan kom och hämtade dom. 
 
Idag har jag inte gjort ett piss, legat i sängen mest hela dagen vilket är fett skönt hehe. Ska alldeles strax försöka mig på körkortsfrågorna igen -.- för nu är det nog inte fan länge kvar tills jag har körkortet i handen!
 
Seriös brud typ.
 

Kommentera

Publiceras ej