Skola, blodprov, träning, matlagning, semla. Det har min dag bestått av. Blodprov fick vi ta på plastarmar (som vanligt) men sen fråga vi faktiskt om vi fick ta med några kanyler och provrör och det fick vi. Så vi låste in oss på en toalett och så fick Cornelia ta lite blod från mig, det var extra kul eftersom man kan knappt se mina blodkärl så det blev ju lite spännande. Men hon fick iaf blod, och allt gick nog bra fast vi stasade armen med ett band som man har till typ nycklar, inga handskar men däremot hade vi handsprit haha. 
Träningen gick segt, var väl inte riktigt taggad men fick gjort lite grann iaf.
 
Imorgon kommer bli en bra dag, för då ska vi boka resan till Turkiet!!! Åh dra åt helvete vad jag är taggad, första utlandsresan utan föräldrar och dessutom med mina finaste vänner! 
 
Och nu lite random bilder:
Denna bild är från i måndags då jag och Cornelia drog och bada bubbelpool och bastu, vardagslyx så att säga!
 

Kommentera

Publiceras ej