Jag har ändrat min vardag ganska mycket på bara en månad, nu när jag tänker efter. Jag har börjat träna ungefär 5 gånger i veckan, jag har i princip slutat röka för när jag tar ett bloss känner jag hur jävla äckligt det är och slänger ciggen, jag super inte lika mycket och känner knappt något sug för att dricka alkohol och jag har slutat äta lika mycket skit. Jag köpte godis igår och när jag kände att jag hade ätit för mycket chilla jag ett tag innan jag börja äta igen för jag har ALDRIG kunnat spara godis. Det är liksom allt eller inget. Hela dagen idag har magen känts konstig, samma känsla som man har dagen efter man har supit och spytt flera gånger på grund av alkoholen, exakt den känslan fast jag inte har spytt eller någonting. Det blev helt enkelt för mycket. 
Någonting mer jag ska ändra på är att jag ska sluta snusa, jag har en och en halv dosa kvar av min stock och det kommer få bli dom sista. Värst kommer vara efter träningen för då känner jag alltid "fan vad gott det hade varit med en snus". 
 
Mitt mål med träningen är ju faktiskt att gå ner i vikt och även få mer muskler och jag har ett mål med vikten. Varför vill jag gå ner i vikt då? Nu kommer det här låta jävligt ytligt ut men jag har aldrig känt mig aldrig snygg och jag hatar att se mig själv i spegeln vissa dagar. Även för att min vikt hindrar mig från vissa saker. Jag väger ju inte sååå mycket och det vet jag, men jag känner mig rätt ut sagt äcklig ibland.
Det här säger jag aldrig åt folk och jag har försökt skriva om det här länge men aldrig.. typ vågat att publicera skiten. Men nu gör jag det, för att jag kan och vill.
 
 

1 kommentarer

<3

18 Feb 2014 22:21

Jag tycker att det är starkt av dig att skriva det och jag tycker det är svin bra att du kommit en bit på vägen att nå ditt mål! Även fast jag tycker du är skitsnygg som du är! :)

Kommentera

Publiceras ej