Nu är helgen snart slut och det ska bli ganska skönt, typ.
 
 
I fredags mötte jag upp Ellen i stan och väntade på Cornelia som också skulle komma dit. Jag köpte en högtalare som vi ska ta med till Turkiet, woop! Helt okej ljud för en liten grej. Vi drog till Cornelia efter ett tag där jag stannade och åt middag. Efter ett tag drog vi och tränade, tog 150 i benpress och körde 12x3. Och nu två dagar efter så har jag en jävla träningsvärk, mest i röven och baksida lår. Har fått en stor eller flera små knutar i ryggen också som någon gärna får komma och massera ut åt mig. Senare så hängde vi en stund med Sofia, Sara och Ellen också.
 
Den här högtalarn ska få följa med mig på alla utomlandsresor!
 
Igår var ju tanken att jag och Cornelia skulle följa med Johan och Joseph till Boden när dom skulle wrapa Josephs bil, men vi for inte med när dom for dit. Vi drog istället till Storheden och gick omkring där innan vi for till Corre för att käka middag. Sen så for vi till gymmet och efter 21 nån gång var vi på gång till Boden. Vi blev inte där så länge utan vi drog till hennes syster istället där vi var någon timme innan vi for tillbaka till Luleå för att sova.

Kommentera

Publiceras ej