Någonting är galet i mitt huvud, har huvudvärk nästan hela tiden. Vaknar med huvudvärk, sen kan den bara försvinna och några timmar efter kan den komma tillbaka och jag förstår inte vad som är felet? Skitsamma typ.
 
Torsdag idag och snart är sportlovet över. Har inte gjort mycket alls, bara chillat och sånt. Kajsa och Bauti var här och sov hos mig i tisdags och så drog dom hem igår. Igår gjorde jag även våfflor till middag, så jävla gott. Senare så kom Cornelia till mig och då gjorde jag en äppelpaj som blev jäääävligt god! Kanske jag borde bli en hemmafru? Hör av er om ni är intresserade av att gå upp nå djävulskt i vikt ;)
 
Ikväll någon gång ska jag nog agera mattelärare, ser typ framemot det eftersom jag gillar det kapitlet Corre och Olivia håller på med. Eller så är det bara för att jag ska få göra någonting? För jag har i princip inte gjort ett piss under det här lovet. Något som jag har lyckats med är att ett par jeans som har suttit perfekt förut börjar bli pösiga fast dom är nytvättade, fett irriterande. Och det är ju inte så att jag har råd att köpa 300 par nya jeans..
 
Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen laga någon go' lunch.
 
Alltså mums.

Kommentera

Publiceras ej