Söndag idag. Har ju inte bloggat på länge..
 
Förra helgen så drog ju jag och Cornelia till Örebro, vi var framme kring 9 på lördag morgon. Cornelias moster och hennes unge kom och hämtade oss och resten är historia. Vi började våran hemfärd 9 på söndag morgon, och var i Luleå kring 22 tror jag? Vi stannade på några ställen efter vägen för att tanka, kissa och äta. Men allt gick iaf bra. 
Den här veckan har gått snabbt, jag har failat, ätit tårta, pluggat osv. 
I helgen så har jag bjudit på äppelpaj och sen har vi mest bara chillat och bara umgåtts. Eller jag har också varit duktig och tvättat en massa tvätt (ska snart hänga den fjärde maskinen) och har även skottat under denna helg. 
 
Jag har även ångest.. För jag har inte varit på gymmet på snart 2 veckor tror jag, tror jag ska fara dit en sväng idag, måste bara höra om jag får med mig nån hehe. Och nu ska jag sluta ordbajsa och hänga tvätt istället.

Kommentera

Publiceras ej